Tema: Re: nusipirkto automobilio registravimas
Autorius: Doxlas
Data: 2016-05-17 17:16:49
Va, susitvarkiau. Automobilis buvo išregistruotas internetu, man pardavėjas
pranešė, kai išregistravo. Tuomet aš per eKetris užpildžiau prašymą
užregistruot auto savo vardu (reikėjo nuskanuot pirkimo sutartį ir tech.
pasą). Kas gerai, galima nurodyti, į kurį Regitros skyrių siųstų naują tech.
pasą. Tai nurodžiau Šnipiškių filialą, kad nereiktų trenktis į [in the
middle of nowhere] Lentvario gatvę. Po poros val. gavau į el. paštą
pranešimą, kad mano prašymas tenkinamas, reikia sumokėt 9 € su kapeikom ir
laukt, kol naujas tech. pasas bus Šnipiškių filiale (pasitikrinti statusą
galima eKetris). Beje, nors sename tech. pase variklio numeris nebuvo
nurodytas, Regitros duombazėj jis buvo teisingas.