Tema: Re: krovininis iki 3,5t +/-
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-05-16 23:26:27
Ne is naujesniu 2007 Boxeris, metus atvazinejau, apie 25kkm prasukta.
Is gedimu, nelaiko rankinis (kiek girdejau dazna problema), buvo sugedes
sleifas po vairu (airbago ir radijo valdymas ant vairo).
Dabar atsirades nemalonus garsas ant laisvu apsuku, pasikonsultavus prieita
isvada kad greiciausiai grandines itempejas triuksmauja. Gal laikas grandine
keisti?
Is blogybiu: 1) ant kebulo is arti matosi labai smulkios rudeles, 2)galiniu
zibintu mases kontaktas oksiduojasi, laiks nuo laiko reikia pravalyti nes
diskotekos prasideda. 3)kompas labai meluoja kuro sanaudas :) mano
atveju -1.2-1.4l nuo realiu.

"tomasz"  wrote in message news:nhbtd2$vkd$1@trimpas.omnitel.net...

kas del crafterio ir man taip atrode, bet va atsiliepimai nekokie...
siaip sako tie naujesni ducatai neblogi, butu idomu daugiau atsiliepimu
isgirst.

--

t.

---