Tema: Re: Ar tiesa?
Autorius: Doxlas
Data: 2009-07-16 14:30:00
Matai, uzhrashas "synthetic" dar nereishkia kad tepalas bus pilnai sintetinis. Todel ir aprashiau Kroon oilo Torsynth ir Emperol. Dabar Kroon oile situacija pasikeite - Emperolas 10W-40 yra sintetine baze su mineraliniais priedais, o Emperolas 5W-40 - pilnai sintetinis. Reikia paieshkoj irashinet full synthetic dabar.