Tema: Re: Ar tiesa?
Autorius: esquires
Data: 2009-07-16 13:46:34
tai transporto priemone ir as turiu nauja, banalu butu apie ka kalbeti. bet
turiu dar ir automobili. beje, tos pacios modifikacijos, tik 5 metais
senesnis (tada jam buvo 29 metai) automobilis sekmingai nesubyrejo kelioneje
is vilniaus i stutgarta ir atgal. maksimalus greitis autobanuose buvo "kiek
traukia", tai kazkur 200 arba arti to. keliones dalyviu baims nepersiakiojo.
cia pakankamai normaliai vaziuoja ar vistik lazovai?