Tema: Re: Plytelininkas uz val atlyginima
Autorius: svyt
Data: 2016-05-01 07:56:48
Va as galiu tau dosniai moket, bet va beda, masina tai negenda.
 Jau beveik viska sutvarkiau ka perkant buvau numates, liko
 priekini susibraiziusi stikla pakeist ir kebulinis darbas su
 bagazines dangciu, kurio ko gero isvis nedarysiu.
jauciu taip
 atvarysiu su tavim ir  vaiksciojanciu jonu (john walker)
 paplepeti...

o vebasta uz 150 ar 250 litu (jau kaina spejau pamirst) jau 2
 ziemas atlaike, panasu kad ir 3 bus ne beda jai ;)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/