Tema: Re: Plytelininkas uz val atlyginima
Autorius: svyt
Data: 2016-05-01 07:11:40
Priklauso nuo profesoriaus kvalifikacijos, kaip ir nuo plyteliu
 destytojo. Didzioji dauguma musu destytoju tai paskaito per
 paskaita is vadovelio, paziurek rimciausi musu univerai i 500
 europos geriausiu neitelpa, baigia visi kas susimoka. As irgi su
 aukstuoju, egzus pastoviai pirkdavau, mama labai norejo, kad
 diploma tureciau. Ka is to? Nei man reikia to aukstojo nei ka.
 Sovietmeciu gal, dabar radiolelektonikos diploma gali i sikna
 susikisti. Ar dirbt pagal specialybe uz 300- televizijos bokste.
 Kai meistrai po profkes (elektromexankes) ten 2000 gauna kurie
 taiso gedimus ir laipioja aukstai.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----