Tema: Re: Re:Universalas dyzelis uz 3.5k?
Autorius: svyt
Data: 2016-04-22 20:12:15
Parodyt? Nu taip, 2.5d. Siap, 3 pas ji tiek pat kainuoja,
 pasitarem, dejau 2.5, 3 galingumas nesiskiria juntamai, bet
 juntamai skiriasi kuro sanaudos 2.5 naudai ir ilgaamziskumas 3
 naudai, kai mano prognozuojamas resursas 70 000 su sita masina, 3
 litri det neapsimoka.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----