Tema: Re: Re:Universalas dyzelis uz 3.5k?
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-04-16 19:05:56
Nu ir kur cia kiauliu varikliai po 100metosi ? nebent tas gaidelis 2.5d. O
su vos gyvu akumu webasta neturetu pasileist isvis. Aisku dar ta gyvybe
tokia salygine gali but. Dazniausiai nustimpa jie taip, kad sroves nelaiko,
tai webasta pasileidzia, bet greit ishsijungia. zodziu priburei vel arba
hiperbolizuoji :)