Tema: Re: Daugiasvirte..
Autorius: svyt
Data: 2016-04-15 21:46:23
Nu cia savime suprantama :) ir taip visi zino, kad mano tekste
 vietoj tasku reik det sypseneles beveik visur :D
As nemoku rimtai sneketi ;) arba juokauju;) arba, dabar atsirado
 terminas- trolinu;) pasirodo apsigimes trolis esu, pamenu teva
 uztrolindavau, tas vargsas enciklopedijose ieskodavo atsakymu i
 klausimus kuriuos senai pamirsau.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----