Tema: Re: Daugiasvirte..
Autorius: MP
Data: 2016-04-14 16:21:56
na daug maz aisku
laukiu pasiulymo lemfiorderiui
ir meyle hd reik nuolaidos paieskot, nes i kalbas nesileidzia:)
gal kas is cia gali nuolaida autodidmenoj suorganizuoti uz skysta valiuta?:)

"Dainiushas"  wrote in message news:neo0pe$me9$1@trimpas.omnitel.net...

Bent jau pasako Jutos, Kamoka kažkiek laiko. MOOG'as visai į šūdą
pavirtęs. LMI brangu jau. Meyle HD irgi pigu jaučiu nebus.

O keist tai turbūt viską, aš kai pasatą pabandžiau po šakę taisyt tai bbd :)