Tema: Re: turbut leke 150 km/h
Autorius: Glebas
Data: 2016-04-15 11:44:27
Pagal teigiamus atsakymus į abu klausimus, eismas taptų nebeįmanomas, nes
praleidinėsi visus, kurie taip pat bandys praleisti visus :) Tam ir yra KET.

O dėl pavažinėjimo maršrutiniu autobusu kas? :) Žinok esu jais važiavęs
labai labai daug, kažkaip nepamenu stovėjimo be reikalo vidury gatvės :)

"Nerijus"  parašė naujienų news:neq8s0$fum$1@trimpas.omnitel.net...

On 4/14/2016 4:02 PM, Glebas wrote:
> Tai tu man paaiškink kaip tada gatvėje važiuoti?
> Pamatai kažką, kas nori sukti kairėn ir turi tave praleisti - sustoti
> vidury gatvės, kad pravažiuotų? Bet tada šiknon gausi, nes pristabdei be
> reikalo...

Atsakymas i tavo du klausimus:
Taip.
Taip.

Pavazinek su marsrutiniu autobusu. Kiekviena diena jis kur nors
"uzhlenda" ir kiti jo laukia vidury kelio sustoje.

Del antro, tai pats esu taip gaves i shikna. Ant perejos.

N. M.