Tema: Re: turbut leke 150 km/h
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-15 00:41:28
kas cia per srautas?
kodel lietus ir +6 kazkokia extremali situacija motui? Valytuvu ner ant
salmo?
jei toks bybis (jei gerai pagalvotum, tikrai prisimintum ne viena toki
gavnavoza "as didelis man px"), tau su pasatu prie -6 ar -60 ant ledo taip
uzkistu, pirma ir antra mintis tikrai nebutu "gal isvis nereikejo vaziuot".

"Dainiushas"  parašė naujienų news:neo4jo$p8r$1@trimpas.omnitel.net...

bbž. IMHO kai +6C ir lyja tai su motu išvis nereikia važiuot.