Tema: Re: ?eimyninis SUV - Volvo XC90 vs Landrover Discovery
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-04-14 22:22:14
Kad isivaizduoti apytiksli lygi: priekiniai diskai ir kalades, ju
keitimas, taip pat galiniu suportu perrinkimas, pravalymas atsiejo 360€
O kalades dyla greitai, bet ivertinus, kad reikia stabdyti 2,5 tonos
mase, tai nenuostabu. Orines pagalves, kurios tiketina 10metu masinai
bus ant keitimo ribos pakainuos ~300-400€ uz vnt. Kompresorius, jei
nepasiseks, irgi bus ant keitimo ribos, tai dar ~700-800EUR. Pakaitinimo
zvakiu pakeitimas isgrezimo (nes kitaip neissisuka) budu ~400 EUR.
Priejimas prie visko cherovas iki negaliu. Kad pakeisti pavaru dezes
fltra, rekia nukelti kebula. Aisku, sprendimu liaudis prigalvoja, pvz.
esamas filtras isimamas sulauzymo budu ir dedamas kitoks (nuo BMW),
kuris keiciasi nenukeliant kebulo.