Tema: Re: ?eimyninis SUV - Volvo XC90 vs Landrover Discovery
Autorius: amenox
Data: 2016-04-14 15:25:51
Panašiai sau kažko ieškojau, pasirinkau tajota avensi universala, bo su
žmona esam aukšti ir šita tajota viena iš nedaugelio kur gale gana patogiai
galima sėdėt nesusirangius ir galva stogo nedauzyt, keletą suv matavausi,
bet gale liūdesiukas :). Šeimoj 4 vaikai, šuo. Aj ir bagažinė gana talpi, va
tik važinėjimas pagrinde mieste tai provincijoj gal nekas bus.