Tema: Re: Dujos ir voztuvu reguliavimas
Autorius: svyt
Data: 2016-04-22 20:23:00
Pas mane ten nera tokio pimpalo apcioje kuris jungia ja su
 varikliu, tai esmine beda, idet kita reikia viska isimt ir tai
 kazi ar gausis, mechanizma buvau isminkes, judejo ten viskas
 nesunkiai, tik neissirardo. As jau per senas terliotis, noriu
 sumoket ir turet patikima rezultata, kiekvienas turi dirbt savo
 darba.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----