Tema: Re: Dujos ir voztuvu reguliavimas
Autorius: svyt
Data: 2016-04-15 08:47:06
Ji nepristarauja staskos nuomonei. Tai blyn, man jau azartas,
 niekur vilniuje uz jokia kaina nerandu kas sutvarkytu tauringo
 galini valytuva, sako-tech apziurai nereikia, ko cia kimbi, blyn
 noriu galu gale davest masina iki normalaus stovio ir paskaiciut
 kiek ji kainavo. Reikia pakeist ta mechanizma kuris prilipintas
 ant stiklo, kojele turiu. Granto jura, tiek kiek isgersi su
 manim, plius detales kaina, kaip koki sestadieni? (Eilinem dienom
 labai ilgai gali tekt derint mano laisvadienius.)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/