Tema: Re: Adrenalino vergai
Autorius: Mikrobas
Data: 2016-04-12 15:50:16
Kokie dar vejo gusiai, nuo ikaruso nebent kiek labiau papucia, bet ir tai
jei greiciai autostradiniai o ne miesto

"booraz"  wrote in message news:neiqgd$ljl$1@trimpas.omnitel.net...

As retai kada su mocu virsiju greiti ir patikek, kad vaziuodamas kelyje
daznai susiduri su tokiais idiotais, kurie nesugeba normaliai aplenkti
isvaziuodami pilnai i priespriesine juosta, o aplenkia pusiau budami
mano juostoje, tai tokie uzpisa totaliai. Galvoju, kad tokie dazniausiai
turbut niekada su mocu nevaziave ir neisivaizduoja, kokie vejo gusiai
veikia motociklininka nuo aplenkiancios transporto priemones.

--
booraz