Tema: Re: Adrenalino vergai
Autorius: 911
Data: 2016-04-11 17:04:12
tai visur dalbajobu pasitaiko, tik nereik jau taipvisu ant vieno kurpalio maut.
Daugumoj atveju jei siaura, tuoj zalia etc. nei kas lenda nei ziopso, atvaziuoji ivertini situacija ir atitinkamai elgiesi
Jokio ten dziaugsmo patikek nera lyst tarp 2 veidrodziu alkunem sonu braukant..
Normalus atvaziuoja ir pravaziuoja realiai net nepastebi, nei kam trukdo juolabiau.

as vazineju kiekviena sezona nuo 2002m, nu mane irgi uzpisa dalbajobai gryze is uk, ipirke uz braskiu skynima kokia britva ir demonstruojantys savo sugebejimus, bet kad ju nykstamai nedaug yra. Nepalyginamai maziau, nei mirstanciu bereciu su pasatais arba nusiciulpusiu blondziu uz blizgancio parketniko vairo besidazanciu.