Tema: Re: Toyota-Lexus navigacija ?
Autorius: Audrys
Data: 2016-04-12 15:12:02
ble.......... kas temoj ? mano galva ar toytos navigacijos diskas ir jo
turinys?

"Icetom"  wrote in message news:neier1$cnj$1@trimpas.omnitel.net...

O tai galva ant pečių kam duota? Ar kaip toje istorijoje su moteriške-
navigacija rodė tiesiai važiuoti, tai ir nuvažiavau nuo krantinės į
vandenį;)?

Audrys <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote:
> as turejau omeny, kad toyotos navigacijoje net toyotos atstovu ner.
> net naujausioj truksta daug vilniaus gatviu, nemazai klaidu
>
> "Igaliotinis"  wrote in message news:nei7ke$7s9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu sitie sudarankiai tai gali ir nezinot. nenustebciau :D
>
> "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message

>>> miestai (ir tai smarkiai skystai) ir is kitu tik tiek gatviu, kad