Tema: Re: Toyota-Lexus navigacija ?
Autorius: E.D
Data: 2016-04-11 10:23:37
Nezinau, kaip Lexus, bet nurodytu metu Toyota Corolla verso turejo
keleta navigacijos versiju.
Buvo ten su juodai baltu mazu ekraneliu - cia berods viena versija eina.
Sitai versijai Rytu Europa (taip pat ir LT) yra 2011m. Naujesniu
nesutikau. Irasymas paprastas, tik berods DVD-R dvisluoksnio disko reikia.
Su dideliu spalvotu ekranu ten bent tris versijos buvo. Su dviem
versijom daugmaz viskas OK, parsiuntus atvaizda, rasai i DVD+R,
nustatydamas Book Type: DVD-ROM ir veikia. Viena navigacijos versija
yra, kuriai neiseina piratines produkcijos panaudoti.
Kadangi domejausi senokai, tai tiksliai dabar neparasysiu, kaip ten tas
versijas navigacijos atskirt, bet kai reikejo, viska "isguglinau".

P.S. nesitikek, kad gamykline navigacija nepirmos jaunystes automobilyje
bus kazkas gero. Galimybemis ir naudojimo patogumu ja gerokai lenks
dauguma net gi nemokamu smartfono navigacijos programeliu.