Tema: Re: dël TA
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-04-07 10:50:48
Ismoka moketu betkuriuo atveju, nes tai ne nukentejusiojo reikalas ar
kaltininkas turejo TA. Teise į regresa, jei įvykio priezastis netvarkingas
automobilis atsiranda nepriklausomai nuo to - yra tas popieriukas apie TA ar
ne. Taciau ivykio priezasti nustato ne draudimas. Todel jei pazymoje apie
autoivyki bus parasyta, kad i subine ziema ikalta todel, kad nesilaikyta
distancijos ir nieko nebus apie plikas vasarines padangas, draudikas neturi
teises nieko reikalauti.

"AMB"  wrote in message news:ne52ur$8c9$1@trimpas.omnitel.net...

nu nezinau, bet tokia nuojauta, kad draudimo kompanija jeigu suzinotu, kad
buvai be TA nemoketu saibu.