Tema: Re: d?l TA
Autorius: vedarinis
Data: 2016-04-07 01:20:46
"Tomas" <info@nigeria.gov> Wrote in message:
> Ikaliau pochuino ir atvazhinejau be TA puse metu, cia pernai. Tai tingedavosi, tai laiko ner, tai dar kas nors. Vazhinejama buvo kasdien, su policijos ekipazhais prasilenkdavau kaip minimum bent karta i diena. Viena kart prigavo, bauda - 14 euru. Pavazhinejau dar pora menesiu, kol atejo ikvepimas iki tuvlitos pashokt.

Paskaicius stebetina, kaip ten nekurie nebijo isvis is namu eit.
 Pas mane standartine procedura - yra uzsienio/tranzitiniai nr. -
 varai i TA be galvos sukimo, nera nr. - nusisuki nuo garazo duru
 prancuziskus, belgiskus etc. nr., paziuri, kad priekiniai su
 galiniais sutaptu daugmaz ir neachujielindamas su dirzu ir
 sviesom varai i TA, pasibaige TA - varai taip kaip yra,
 blogiausiu atveju susimokesi bauda ir uz evakuatoriu, katras jau
 nuves iki tos pacios TA.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/