Tema: Re: c5?
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-04 10:22:14
nu daugmaz viskas aisku, vienzo nieko blogo kolkas is atsiliepimu as cia
nematau:)

"E.D"  wrote in message news:ndt2sg$213$1@trimpas.omnitel.net...

Na, siaip, kadangi valytuvai beremiai, tai prie didesniu salciu
pastovejus masinai, pats tas valutuvas kartais pasidaro nelankstus, nes
uzsala ant jo vanduo. Tai pries sesdamas i masina tiesiog vairuotojo
valytuva kilstelnu ir paleidsiu. Viskas. Nors ir be to po kazkiek
mostelejimu sutrupa tas ledas ir valytuvai pradeda valyti gerai.
Kiek zinau pasildymo pas C5 lango apacioje nebuna.