Tema: Re: c5?
Autorius: E.D
Data: 2016-04-04 09:00:19
Beje, pats eksploatuoju 2010m C5 2.0 HDI 120 kW su automatine deze ir 
hidraulika.
Turiu neseniai - apie 5 men. Pravaziuota ~10 tukst km.
Is islaidu kol kas - visi dirzai, guoliai, vandens pompa, filtrai, 
tepalai ir darbas visam tam geriui pakeist. Nepasakyciau, kad tai 
kainavo kiek nors brangiau, nei kitai panasiu metu masinai.
Dar buvo suplysus granatos guma ir susideveje valytuvai.
Ziema per salcius - lygiai nulis problemu.

On 2016-04-04 00:04, E.D wrote:
> 1.6 nelabai variantas del traukos ir smagumo. Nors sako, kad
>   ekonomiski.
> 2.0 buna 103 kw ir 120 kw.
> Pakabos buna arba hidraulunes arba tradicines plienines. Su
>   plienine pakaba buna iprastas rankinis stabdis, su hidrauline -
>   elektrinis.
> Ar hidraulika, ar spyruokles - priekyje dazniausiai issiklibina
>   stabilizatoriaus traukes. Nebaisiai brangu.
> Kaip jau cia rase, buna issidevejusiu pusasiu, bet paskaicius
>   forumus, tas ivyksta ties labai skirtingom (daznai dideliom)
>   ridom.
> Hidrauline pakaba Hidractive3 pakankamai patikima. Joje devisi
>   hidrauliniai 'stovai'. Keiciami. Litu laikais naujas kainuodavo
>   link 1000 Lt. Kiek dabar, nezinau.
> Automatines dezes sitam modelyje kencia, jei laikomasi PSA
>   nuostatos, kad sios dezes nereikia niekad aptarnaut. Keiciant
>   tepalus, tarnauja normaliai. Deze naudojama Aisin AM6. Ta pati
>   deze (TF-80SC, AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) pas kitus a/m
>   gamintojus nurodoma kaip aptarnaujama.
> Na bet jei norima mechanikos, tai gal neaktualu.
> AuksciausiaC5 komplektacija vadinasi Exclusive. Joje visada berods
>   tik hidraulika.
> Siaip, mano mnuomone, C5 x7 labai neblogas modelis, jei kuo
>   pilnesnes komplektacijos ir nenujotas. Bet jei bijant visokiu
>   technologiniu 'navarotu', rinktis kuo paprastesni varianta (su
>   spyruoklem, mechanika, be multimedia... ir t.t), tai yra ir
>   geresniu pasirinkimu rinkoje.
>