Tema: Re: Kas tie per veikejai? Kedai?
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-01 14:08:21
Reikejo reikejo, pozdna. Ne man nutiko, dukrai. Na bet ir ash pirmakart suzhinojau, kad egzistuoja kazkokie tokie galingi pareigunai, turintys mistiniu galiu ir vos ne prilygstantys policijai. Shiaip ateiciai reikia zhinot kad tokie aplamai yra, o pasiulyt jiems reiketu i Peru. Bet pagal koki istatyma ar taisykles?