Tema: Re: Q: Kas tie per veikejai? Kedai?
Autorius: Tomas
Data: 2016-04-01 11:34:57
Mashinu pastatymai kaip ir px, man idomu kiek ir kokiu teisiu jie turi susistabde taxi uzhlaikyt mano kelione iki pusvalandzio ar chznjet kiek. O jei per juos veluoju i lektuva? Policininkai yra statutiniai ir turi policijos istatyma. O savivaldybes saite randu tik, kad jie yra tarnautojai, nerandu kas reglamentuoja ju veikla, tas pats jei koks exkomisaru biuras susistabdytu taxista ir pistu prota. Arba ash tai daryciau. Kazhin, jei nervuotas taxo klientas pasitaiko jie per straubli ish kojites ar dazhnai gauna.