Tema: Re: gal kam BNW su ma˛a rida?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-03-29 14:45:56
2016-03-29 13:42, giedriusf rašė:
> Dar vienas skirtumas nuo to fanierinio, pagrindinis  -  o kur pedalai
> ble????

> Tobme pliusas pagrindinis toks ir yra  - jis kaip balansinis
> naudojamas 2 dienas. paskui uzdedami pedalai ir vaikas is karto
> vaziuoja normaliai ant 2 ratu.

Na, visų pirma dvimetis (t.y. tas, kuriam šią vasarą 2 metukai sukakos)
tikrai po 2 dienų su balansiniu nenuvažiuos. Po 2 dienų dar ir klausimas
ar kaip su balansiniu normaliai važiuos.

Plius ir vėliau, kai vaikas bus 3-4 metų, tai beveik garantuojai su
balansiniu jis mieliau važiuos. Mano dukra irgi po balansinio labai
greitai ant minamo pradėjo važiuoti (3,5 metų), bet pasivažinėjo
trupučiuką su minamu ir pareiškė, kad jai geriau su balansiniu.

Ir kitas daiktas dėl pedalų - bile kuriam pedaliniam dviratukui galima
pedalus nusukti ir turėsi balansinį ;)