Tema: Re: gal kam BNW su maža rida?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-03-29 13:08:40
2016-03-29 12:59, ravikas rašė:
> sakykim minusas, bet jų reikalingumas toks gana abejotinas

Na, dvimetis turbūt nemokės stabdyti, bet 3 metų vaikas tai kuo
puikiausiai jais naudojosi ir suvarytais batų padais mes nesiskundėme :)

Stabdžių pliusas dar ir tas, kad paskui ant pedalinio dviračio jie
iškart stabdyti moka.

> Keiti vieną kartą per sezoną, tai sunkumų nesukelia, juolab kad
> patartina suveržti visus varžtus kasmet.

Na, čia vėl aš iš savo bokšto pasižiūrėjau į šį reikalą. Man gana dažnai
tekdavo tą dviratuką duoti tai vienam, tai kitam vaikui, tad greitas
sėdynės pareguliavimas be jokių įrankių man buvo tikrai didelis pliusas.

> Nebuvo palikinėjamas lauke per lietų, lygiai taip pat nėra palikinėjamas
> ir metalinis, gal kokį sykį ir buvo nepamenu. Per balas kažkiek važiavo,
> bet nedaug, tai niekas neišsipūtė.

Mūsiškiai tai dviratukus dažnai į darželį pasiima, tai ten jie lauke ir
per lietų, ir per krušą stovi :)