Tema: Re: Papasakokite apie automatines greičių dėžes
Autorius: Icetom
Data: 2016-03-11 12:20:15
Toyota Auris hibridas  universalas (2013 m.). Panašios sąnaudos. Mieste (be
kamščių)-užmiestyje vid. apie 6,5. Mieste per ksmščius( ar žiemą) 7,0-8,5.
Užmiestyje į 4,5-5,0 l lengvai telpama važiuojant keliuose, kur leidžiamas
greitis 90 km/h. Kur leidžiama 110-130 km/h jau elgiasi kaip tikra
benzininė su 1,8 varikliu: 6,5-8 l. Čia -/+ pagal kompo parodymus. Su
išjungtu Eco režimu, neribojant  komforto, ne pensininko režimu. Visos
minėtos sąnaudos galioja vairuotojas ar vairuotojas+keleivis. Kokios būtų
4-iems važiuojant, sunku pasakyti. Gale vietos tik dviem suaugusiems, bet
bagažinė talpi: laisvai du 29" MTB XC dviračiai telpa (priekinius ratus tik
nuimu). Iš trūkumų- apsisukimo radijusas didokas. Tokių pat metų Avensis
lengviau susisuka ankštoje gatvėje ar pan. Bet tai neįtakoja manevringumo
važiuojant keliuose. Kurso, krypties palaikymas kiek šlubuoja- turi vis
pakoreguoti karts nuo karto. Avensis šioje vietoje komfortiškiau. Daugiau
nerandu prie ko prikibti.Bagažinės posparniuose esančioms ertmėms pasigendu
pertvarų - čia pliusas VW/Skoda.

Ir, taip hibridai labau jautrūs kiek ko sujungta automobilyje- tai ir
įtakoja sąnaudas. Komfortiška ilgose kelionėse (priekinės sėdynės,
kondicionieriaus veikimas ir apipūtimas), man tyli (nesenai praveže su
naujausia Octavia 2.0 dyzeliu- pasijutau kaip traktoriuje po savos).
Patikimumas: po kol kas kaip priklauso su Toyotomis. Tik tepalai ir pan.
einamieji dalykai. Rida arti 70 tūkst. km.