Tema: Re: Papasakokite apie automatines greièiø dëþes
Autorius: pVytautas
Data: 2016-03-10 09:24:31
Siaip nereiktu bendzo lygint su dyzeliu.

"Mindaugas"  wrote in message news:nbr6eg$pio$1@trimpas.omnitel.net...

Dėl patikimumo anksti daryti išvadas, tik 1,5 metų dar turiu.
Dėl ekonomiškumo, čia bendradarbis juokiasi, kad su dyzeline audi, mažiau
kuro sunaudoja nei aš su tuo hibridu... Tai man yra susidaręs įspūdis, kad
tie 7 litrai joks ne stebuklas...
m.

"pVytautas"  wrote in message news:nbr543$osi$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kom ji neekonomiska? Eksloatacija nepigi ?
Kuro kaip suprantu maziau valgo nei kiti adekvatus konkurentai jo gamybos
laikotarpiu.

"Mindaugas"  wrote in message news:nbr487$oar$1@trimpas.omnitel.net...

Na ant tiek dar manau nesu nukvakęs, bendru atveju stengiuosi prisitaikyti
prie "srauto", o jei jo nėra stengiuosi neviršyti KET nustatyto greičio
daugiau 10 km
Prius'a pirkau prisiskaitęs apie Toyota ir ypač Prius patikimumą, o ne dėl
ekonomijos. Ir "ekonomiškumas" palyginus su ankstesne mano mašina maloniai
nustebino, bet aplamai, pasakyti kad tai ekonomiška mašina nesiverčia
liežuvis.
m.

"Dainiushas"  wrote in message news:nbptft$fus$4@trimpas.omnitel.net...

_sukūrent_ tai manau ir 18 būtų galima jei labai smarkiai pasistengt.