Tema: Re: Lipnus kampuociai bagazinei
Autorius: Korke
Data: 2016-03-07 11:35:21
as matai uzsispyres, kol pats neisbandysiu nepatikesiu :)
O pati dezute? kas ja prilaikys? O del lipuciu tai zinok nepasakyciau,
nes tos kur ant eilines vaistineles(dabar nepamenu, bet ar ten ne viena
lipuckes juostele kokiu 15cm ilgio ir kokiu 3 cm plocio) pas mane
puikiai laiko irankiu dezele plastmasine(ta standartine popsine 35 x 15
x 15 ismatavimu su rankenele virsuje, prikrauta visokiu ten atsuktuvu,
verzliarakciu ir kito pirmo butinumo priemoniu.