Tema: Re: Lipnus kampuociai bagazinei
Autorius: Korke
Data: 2016-03-07 11:08:35
Paklause zmogus elementaraus atrodo dalyko, o kad issivyniojo viskas,
net etatiniai grupso sudmaliai pasijunge.
As prisidedu prie klausejo klausimo, nes man irgi praverstu. Nes krauti
i bagazine visokias dezutes-xujutes i kurias kraut smulkme da nu nx ...
pati dezute slidineja. Dabar ta pacia vaistinele su lipuckem labai
padeda uzspeiciant maza irankiu dezele i kampa. Mano parketnike gal
kazkas kazka ir numate, bet dabar ten to nera ir mane tie tinklu
istempimai nezavi, o kito legvo budo isspresti slidinejimus,ritinejimus
kaip ir nesugalvojau.
Niekas ten gal 20 kilograminio uzapvalintais kampais lagamino ir
nesitikes ireminus islaikyti, jei ten ant 60km/h 90 laipsniu posuki
isiminesi, bet mane irgi uzpisa, kai bagazineje kazkas slidineja ar
bumsi i sonus. Kaip pvz tuscias kanistras, plastikine deze tuscia, ar
panasus daikc, kuris kartais ten pabuna diena kita.O kadangi bagazineje
jokio sudo kuriuo "uzramstyti" gautusi nesivezioju tai ir ...