Tema: Re: Toyota Sienna - k? ?inoti prie? perkant?
Autorius: svyt
Data: 2016-02-23 21:46:31
Nu blyn, man svarbu, kad masina as galeciau pasitiket ilgoje
 kelioneje, kad ji butu man konfortiska, kad nebutu remontuota
 pigiom detalem, kad butu nesupuvus ir kad turetu viena ar kelis
 nebrangius defektus. Pvz variklio keitimas signaturai nera
 brangus defektas pvz jau 2 metus su 5 cilindrais vazineju,
 (suvalgyta 1 sklende) labiau stabdo kad busiu savaite be masinos
 ir paskui garantinis periodas apie menesi galvos skausmu ir
 netiketumu kruva. Gal kuro sanaudos didesnes, bet uztat taupau
 nekeisdamas tepalu jau 30 000 ;) turba irgi restauruosiu, net jei
 neuzlinks, nes per ja ima tepalus. Kuro sanaudos dabar apie 12-14
 litru man ir 8-10 zmonai ziema tik po miesta. Uztat masina
 paemiau labai pigiai labai geram stovy, dabar pakeisiu varikli ir
 sutvarkysiu bedeles ir turesiu ypac geram stovy automobili
 idealus kebulas, antikorozija, pries 50 000 automatines pavaru
 dezes kapitalke, vienintelis minusas bagazines dangtis, yr beda,
 ko gero palauksiu kol perpus ir tada visa keisiu) sumoj gausis uz
 2000, iskaitant padangas ir nauja akuma. Patikrinta, perkratyta,
 kuriame viskas veikia. Tiesa, ne blondinems tokie dalykai, man
 tai profesija, cia lygiai kaip kompiuteristas nesupranta zmoniu
 nemokanciu dirbt su linuksu ir mokanciu pinigus uz
 vindausus.
Masina vaziuoja ir neknisa proto, norejau patikrint legenda- buvau
 3 golfa uz 2500 litu  paemes gera bet parudijusi, ir nieko gero,
 is principo tai nepatikimas automobilis, lyg ir lietuvoj
 nevazinetas, ir rida nedidele bet kiekviena pavasari (pravaziavus
 15 000km)apie 150-200 iseidavo vaziuoklei ir smulkmei. Pliusas
 kad pardaviau greit net isregistruota ir be TA uz 1200 litu.
 Blyn, e36 318tds tiek sukisdavau irgi kasmet, bet po 50 000 km.
 Bet ir golfas ir trecias bimbalas vaziuoji ir vis dairais ar
 uzsidarei duris- snypscia, visi akmenukai girdisi. Ir blyn, e39
 nepalyginamai smagiau iveikia posukius, ar jau primirses buvau
 senesnius, bet blyn, vaziuoju pvz i silo ezera, is nemencines
 plento suku nepristabdes ir kaip begiais, be jokios minties
 slystelejimui ar cyptelejimui, ant 90 praeinu posuki, tik
 prispaudzia prie dureliu...
P.s. visos kainos eurais jei nenurodyta kitaip. Visi automobiliai
 pirkti nevazineti lietuvoj, visa prieziura atlikta
 neautorizuotose servisuose be saskaitu ir pvm.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/