Tema: Re: Toyota Sienna - k? ?inoti prie? perkant?
Autorius: pVytautas
Data: 2016-02-23 11:13:02
Tai ok 3-4 + 2 tai normalu - autobusas.
Gi seimai su 2+2 didesnio penkiaviecio pakanka.
Kitas reikalas jei koks statybininkas ir ne vaikus vazioja, o koki rotbanta
ar kampukus po 3 metrus taip chrysleris pats tas. Bet cia netipine
situacija.
Man ir patiktu 7 vietu auto vien del to kad seima 2+2 tai jei reik kur
toliau pavaziuoti su tevais tenka vaziuot 2 auto nes 6-7 zmones i viena
netelpa.
Bet buna taip retai kad del to neverta parintis, tada vaziuojama 2 auto.
Zozdziu jei ne daugiavaikis ir nestatybininkas tai pakanka daugumoj
lengvosios visa kita norai/pomegiai.

"no"  wrote in message news:nah76u$ugm$1@trimpas.omnitel.net...

Pas jį ne 4, o 2+4. Pas mane 2+3 ir labai džiaugiuosi turėdamas 7-vietę,
nes gan dažnai tenka panaudoti papildomas 2 vietas.