Tema: Re: Ket pazeidimas ir bauda
Autorius: KEdas
Data: 2016-02-23 19:57:30
Pildo liečiamame ekrane, kurio raiška 800x600 formą, kuri yra 1024x768
raiškos. Nėra lengva skrolinti pirmyn-atgal. Dar pildo ir popierinį
variantą.
O ir internetas kartais pašlubuoja. GPS'as veikia visada, tik kad
koordinates duoda ne pagal tą sistemą, kuri reikalinga ataskaitai.
Bet kai tarnybai vadovauja nepakeičiamieji aliksandravičiai, tai nebėra
kuo stebėtis. Jiems viskas tinka, jų valdžiai – taip pat.