Tema: Re: Ket pazeidimas ir bauda
Autorius: Korke
Data: 2016-02-22 14:57:43
O ar ja aplamai skyre?
Jei turi galiojanti pazeidima tau tas akcija su -50% jei per 10d.d.
negalioja.
Jei ir neturi galiojancio pazeidimo - nuo mento nuotaikos priklauso -
jei chamelinai, ar pazeidims koks anot jo grubus - gauni pisulka su
straipsnio nr, o bauda suzinoti prisistatai i teisma/komisija ar pan.
Bet ciuju epolicija geriausias var.