Tema: Re: Švino akumų įkroviklis
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-20 16:22:58
On 2016-02-20 08:02, Signalizacija wrote:
> Viska paprasta
> Pirmu tuo rezimu kelia itampa iki kazkurios
> tada krauna stabilia srobe iki akumo itampa pasiekia 14.4 v ir pereina i
> float

Apie tai ir instrukcijoje aiškiai parašyta, o toliau kas? Kada bus 8-as
žingsnis? Buvau palikęs krautis maždaug 22-iems valandoms, taip ir
sėdėjo septintame žingsnyje. Testeris krovimo įtampą tuo metu rodė
14.00V. Atjungus kroviklį, akumo įtampa per dvi minutes iš lėto krito ir
daug maž nusiramino ties 13.05V. Dar nepraėjo valanda, tai po valandos
dar pažiūrėsiu ką jis rodo, bet kažkiek dar pakrist turėjo.