Tema: Re: Švino akumų įkroviklis
Autorius: Bronco
Data: 2016-02-19 23:46:13
On 2016-02-18 07:42, Dainiushas wrote:
> Kas link starto, kažkada benzininis kibiras nesikūrė, tai užteko gal
> 15min 5A ir jau burzgė

Pabandžiau šian kraut galima sakyti pilnai iškrautą akumą. 60Ah talpa,
krovimo momento pradžiai buvo 11.8V.

1-as ir 2-as etapai pralėkė migom per 2-3 sekundes :/ Pasižiūrėjau CTEK
instrukcijoje, tai prie šitų dviejų etapų rašo "Max 8h", tai net nežinau
kaip tokią spartą interpretuot. Tai normalu?

Tada jis perėjo į 3-ią "Bulk" krovimo etapą ir taip aš jį palikau. Gal
po valandos užsukau pažiūrėt, tai viskas buvo ok, tame pačiame trečiame
etape krovėsi. Paskui atėjau po nepilnų 5-ių valandų nuo krovimo momento
pradžios ir jau degė 7-as etapas, t.y. "Float" :/

Instrukcija tvirtina, jog "The battery is fully charged when STEP 7 is
lit". Tai dabar krapštau pakaušį ir mąstau kame kampas? Pilnai
nusodintas 60Ah akumas turėtų krautis ~12 val. iki 80% pakrovimo, o čia
po 5-ių valandų jau rodo pilną pakrovimą... Neskaitant to, jog aš net
nežinau kada jis taip ėmė rodyti. Galėjo pvz. ir po 2 valandų
persijungti. Gal akumui jau pipec? Bet chargeris jį prasitestuoja
kraudamas ir nieko blogo neparodė. Akumui dar nėra 2-ių metų, firminis,
made in japan.

Kažkas negerai? Ar čia instrukcijoje vėjus rašo ir reikia laukti kol
užsidegs 8-as etapas "Pulse"? Nes jų instrukcija tai tokia so so...

http://www.ctek.com/Archive/ProductManualPdf/MXS%205.0_EN.pdf