Tema: Re: prane?imas apie paskirta bauda uz ATP
Autorius: Shlipsas
Data: 2016-02-14 00:42:17
siuo atveju prevencija norgeje labai gera :) Greicio tolerancija berods 4
km/h, ar tai visai 0 km/h. Promiles min - 0.000. Nesilaikymas distancijos
greitkelyje - neber teisiu. Nenusivalei soniniu langu arba jie aprasoje ir
tu trasoje - neber teisiu. Nenusivalei stogo nuo sniego - bauda.
Nesusimokejai laiku baudos - po atskiro perspejimo - dviguba bauda.
Nesusimokejai dvigubos - dar dviguba :) Pavelavai apmoketi iki tam tikros
dienos - tavo probelma - dvigubai mokek :)
Vienzo visi tvarkingai graziai vaziuoja ir neishsipisineja :)