Tema: Re: praneÅ
Autorius: skaitytojas
Data: 2016-02-12 20:01:41
shudas, galvojau neapsidirbs policija, nespes per senati suforminti
prasizengimus pusei Lietuvai. Mane toje "tolerancijos" savaiteje irgi
nufotkino ar tai iki 10 ar iki 15km/h. Nesinervinciau del tu galimu
keliu ar keliolikos eur, o bet taciau per issiblaskyma vakar prie
sudegusio bajorkiemio apsisvieciau ziauriai smarkiai iki 40km/h (ten
koks simtas metru apribotas iki 80km/h). Tai gresia prarasti 50%
nuolaida antrajam nusizengimui :(