Tema: Re: Stopxam ant vilniaus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-02-10 18:05:11
Labai geras paskirstymas. Irengiau prie savo parduotuves, prekiaujancios
bulkutemis vietas skirtas neigaliesiems. Mano biznis - prekiauti bulkutemis,
o ne gaudyti durnelius, statancius savo automobilius kur nepriklauso ir taip
gadinancius man geshafta. Tuo turi uzsiimti kompetetingi organai. Kad jie
nuskalpuoja debila ir paima pinigus, kurie panaudojami bendram visu
reikalui - nematau nieko tame blogo.

"Tomas"  wrote in message news:n9fmrm$5e7$1@trimpas.omnitel.net...

Nei problemu sudaro, nei esu priesh tas baudas. Man tik keistas toks
surenkamu leshu paskirstymas.