Tema: Re: Stopxam ant vilniaus
Autorius: Tomas
Data: 2016-02-10 13:11:30
Bijai nebijai - dabar purvo pasitaiko tiek, kad ne visur matosi zhenklinimas. Priesh kelias dienas pats vos nepastaciau tik todel, kad prisiminiau, jog cia lyg ir hali buti invalidine.
Dar - gal arti priparkavai, koks nors storas negalejo pakliut i savo mashina. Arba buna situacija, kai atvazhiuoji, visi belenkaip priparkave, ikishi kur randi laisva vieta. Po 10 minuciu visi ishsivazhineja, o tavo auto lieka viena tuscioj aikshtej istrizhai pastatyta ir tiesiai ant skiriamosios juostos.