Tema: Re: Kur prapuole kamsciai?
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-02-08 16:00:23
"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message
news:n9a5si$uqb$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas jas turėtų išvežt ir už kieno lėšas?

Ka nusamdysi uz remeju lesas (remeju gali but ir savivaldybe - merai gi
piarinasi aGcijoj), tas ir isves.

> Ar geriau, kai tas šiukšlynas paskleistas?

Nepagavai problemos. Jei surinktos siuksles neisvezamos is karto, vietiniai
aborigenai tuoj pat uzuodzia, kad atsirado xaliavnas savartynas ir nebereik
galvot kur ismest savo slamsta. Mano imesta foto keliais postais auksciau
matei? Ten po darom akcijos buvo kokie 20 siuksliu maisu is pamiskes
surinktu ir kelios padangos, per sekancias 2 savaites uzaugo iki to, kas
nufotografuota. Ir tai nera vienetinis atvejis.