Tema: Re: Kur prapuole kamsciai?
Autorius: Vitas
Data: 2016-02-08 09:05:41
Labiausiai turbūt nepatinka chaotiška miesto plėtra, nauji daugiabučiai
kišami tarp senų daugiabučių, nusipirkęs naują brangų su vaizdu į mišką
neturi visiškai jokių garantijų, kad po metų nebūsi pažadintas buldozerio,
stumdančio medžius. Pvz naujoje pilaitėje pagal detalų planą iki 2015 metų
turėjo būti net trys žalios zonos, dabar gi gal nebus nei vienos. Dėl
savotiško žemės sklypų savininkų lenkų požiūrio nėra jokios normalių sklypų
pasiūlos. Esimo salygos sunkinamos, žalios lentelės nuimamos visiškai be
jokios alternatyvos, tai dabar kai kurias sankryžas tenka apvažinėti
kiemais.

Vienu žodžiu man toks jausmas gyvenat  Vilniuje, kak kažkas šitame mažame
Europos miestelyje bando dirbtinai sukurti milžiniško metropolio problemas.