Tema: Re: benzininës Zafyros A kam nors ádomios dar?
Autorius: svyt
Data: 2016-01-28 23:14:27
Nerudija tai 1. Konforatas tai 2. Asmenine simpatija 3. Apskritai
 neisivaizduoju kad kazkas jaustu askonai kazkokius jausmus
 iskyrus pigiai pirkau, pigus remontas ir
needa kuro. 524 visgi
 klasika, sedynes su spyruoklem, lempu juokingi valytuvai,
 nekaprizinga, isskyrus kad nera pasildymo kuro filtrui ir
 nemaciau su kondiske ir vebasta. 3 minusai, jei ne jie imciau
 nesurudijusia uz bile kokia.... eee, vissgi ne, jau savartynuose
 ir parduose daliu nebebus, tai jau kolekcinis dalykas, su skausmu
 sirdy tenka pripazint kad gyvenimas eina pirmyn o as
 senstu.

--

svyt /e39