Tema: Re: benzininës Zafyros A kam nors ádomios dar?
Autorius: pVytautas
Data: 2016-01-28 20:22:13
Pamirk tu jau savo ta 524TD. Nes prisiminti daug galim. Daugelis cia
vazinejo su youngtimer'iais bet tas puslapis uzverstas.

"svyt"  wrote in message news:n8djr5$alm$1@trimpas.omnitel.net...

As kelis kart idealius 524td esu paemes uz tiek, o cia uz kazkoki
opeli daugiau praso. Vienas ju atitaksavo  vilniuj po manes
kazkur 5 metus, ir jo atsikrate tik del rudziu.

--

svyt /e39