Tema: Re: volvo xc70 MKII
Autorius: MP
Data: 2016-01-28 16:04:45
na i fleima nesivelsiu, bet as uz senesni premiuma, o ne  uz nauja kasika
autoriui, jei reikia aukscio, awd ir ne ponas, kaip sakai, tai visokie
xtrailai,grand vitaros ir kitos panasios budos su 4 ratais. o jei ponas tai
arba naujas kasikas, arba senas allroudas:)

"Dainiushas"  wrote in message news:n8d6p4$4r1$1@trimpas.omnitel.net...

šiaip tai bbž, gal nekils fleimas ale pasikartosiu - neturi pinigų,
nevaidink pono, nusiperki naują kašiką ir važiuoji. Tai bent proto
niekas nepis....