Tema: Re: volvo xc70 MKII
Autorius: Daliokas
Data: 2016-01-25 16:05:12
ne, ne man. Ten kitas zmogelis klausinėjo apie Xtrailus T30 ir aš ten
buvau ikises trigrasi, pasakojau apie savo patirtį.

Pas mane buvo thread'as, kur rašiau, kad pasirinkime MK2, Outlander (su
prancuziškais klonais) Grand Cherokee, iš bedos Pathfinderis su Pajero.

Dabar iš sąrašo kaip ir išmečiau Outlanderi ir galvoju įtraukti XC70 ir
Freelander2

DJ