Tema: Re: Booster - ar verta
Autorius: svyt
Data: 2016-01-14 19:19:11
Dizeliui tas pats, man karta pakako sujungt akumus paprastu
 prailgintuvo laidu, nupjovus sakute ir prailgintuva. Pajungiau,
 palaukem nu gal 10 min ir uzsivede. Ir svarbiausia tokios
 negalingos prikurkes turi esmini privaluma- jokio soko elektro
 sistemoms, gali sumaisyt poliariskuma (tik braukydamas laidus per
 klema ir kibirksciodamas ir radau kuri kur jungiasi), neskubet
 atjungt uzvedus ir nieko blogo neatsit8nka.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/