Tema: Re: Booster - ar verta
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2016-01-12 11:43:40
Kaina ju daznai panasi kaip naujo akumo... Jei jau beda, tai gali padet
kaimynas, draugai arba taxi uz 5-10 eur padeda su laidais. Realiai
vistiek tada geriau jau ne boosteri, o nauja akuma nusipirkti.
Jei dirbi autoservise ar taxistu, tai tada gal ir apsimoka jis.

P.S. Cia tik mano pamastymai, bet buna ir visokiu isimciu.